Introduction

Vélemények

Dr.Kovács Béla

Először is szívből gratulálok honlapjához és az ott található igen értékes információkhoz, melyeket ma már minden...
tovább

Dr. B.Á.

Köszönjük a szombati szemináriumot, nagyon hasznos volt! Bevallom, félve mentem el, pláne hogy Norbinak nem sok...
tovább

Dr. Kollár László

Szerintem nagyon hasznos volt, és nagyon jó a stílusod. Tetszett az hogy ilyen sok különböző ember jött össze....A...
tovább

Bódiné Angéla

Nagyon tetszett az egész napos program, nem nevezném előadásnak, mert annál sokkal több volt azzal, ahogy együtt...
tovább

Dr. Saáry Kornélia

Úgy érzem, a nap folyamán fokozatosan összeállt, hogy mit kell tegyek ahhoz, hogy az eddigi döcögősen menő...
tovább

Iszak Adrienn

Köszönöm a hatékony napot, a segítséged, a szakmai tapasztalataidat, amit az egészségügyimarketing szemináriumon...
tovább

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra...
tovább

Bótáné Kádas Ella

kineziológus, pedagógus Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább

dr.Schwartz Edit:

Kedves Kriszta! Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam.Jól...
tovább

Pető Ágnes

Kedves Krisztina! Amióta az Oktató és Egészségfejlesztő Kft-t megalapítottuk, még nem volt alkalmam olyan marketing...
tovább

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük a lehetőséget, hogy résztvehettünk az előadásodon. Mindenképpen hasznos volt és megerősített abban,...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább
További vélemények

Csapatunk

Munkatársaink (a teljesség igénye nélkül):

Horváth Krisztina Első Egészségügyi Marketing 2.jpg

Horváth Krisztina

Egészségügyi marketingszakértő, ügyvezető, tulajdonos

A marketing területén a legmagasabb fokú végzettséggel rendelkezem, a Budapesti Corvinus Egyetemen végeztem marketingszakértői, szakközgazdászként.  Több mint 7 éve találtam meg azt a területet, ami a szenvedélyemmé és hobbimmá is vált egyben, és ez az egészségügy.

Tovább

 


 

Dolly_fotó.jpg

Csúri Dolly

Nyelvész, fordító, tolmács
Digital Marketing Strategist & Social Media Specialist

Gyerekkorom óta érdeklődésem középpontjában a nyelvtanulás és a kommunikáció volt. 2007-ben végeztem a Szegedi Tudományegyetemen angol  nyelv és irodalom, valamint EU tanulmányok szakon, üzleti szaknyelvi specializációval. A diploma megszerzését követően nemzetközi tanácsadóként helyezkedtem el a Nemzeti Munkaügyi Hivatal és az Európai Bizottság Oktatási és Kulturális Főigazgatósága által működtetett Euroguidance hálózat magyarországi intézményében. Az itt eltöltött közel nyolc év alatt, nemzetközi környezetben, alapos ismereteket szereztem a nemzetközi és európai uniós projektekről és pályázatokról, ezek menedzsmentjéről és kommunikációjáról. 2011-ben szereztem meg posztgraduális gazdasági és társadalomtudományi szakfordító és konferenciatolmács diplomámat a Szegedi Tudományegyetemen. Az angol mellett németül és spanyolul beszélek.

Az egészségügyhöz, családom révén, ezer szállal kötődöm, így ez a terület is ismerős számomra és örülök, hogy korábban megszerzett tapasztalataimat most az Első Egészségügyi Marketing Kft.-nél hasznosíthatom.

 


_MG_1907 L.jpeg

 

Lengyel Lívia

Marketing- és PR projektmenedzser

2000-ben szereztem marketingkommunikációs szakközgazdászi diplomámat, addig is, és azóta marketinggel, valamint értékesítéssel foglalkozom.

Kezdeti években reklámügynökségeknél tevékenykedtem, igen nagyszámú ügyfélen és reklámkampányban volt alkalmam széleskörű tapasztalatot és tudást szerezni, nem mellesleg nagyszerű mentorok segítették utamat.

Rövid szünet után (2 gyermekem születését követően) egy egészen más piacon találtam magam, a privát egészségügy területén, melyet még sokáig nincs szándékomban elhagyni, itt szeretnék egyre több projektben, egyre több vállalkozásnak, szakmájában nagyszerű orvosnak, tudományos újdonságot kínáló cégnek segíteni. Az elmúlt közel 8 évben a legkülönfélébb konstrukciókban több, elsősorban a terhességi, nőgyógyászati szolgáltatásokat nyújtó cég marketingjét, értékesítését segítettem.

Főleg stratégiai, globális kommunikációs kérdések foglalkoztatnak, illetve szívesen foglalkozom az értékesítés auditjával, vállalaton belüli szerepével, teendőivel, fejlesztési lehetőségeivel, ez egyértelműen kedvenc területe munkámnak. Kriszta csapatába projektmenedzserként csatlakoztam, igyekszem korábbi nőgyógyászati és onkológiai tapasztalataimat kamatoztatni.


 

Szentes-Bíró Judit

Marketing- és PR projektmenedzser

2014 nyarán közgazdászként végeztem a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Kereskedelem és marketing szakirányán. Már tanulmányaim során magával ragadott a social- és online marketing kreatív, sokszínű eszköztára. Ezt követően informatikai területen szereztem tapasztalatot, amely hozzájárult ahhoz, hogy az online marketinghez elengedhetetlen virtuális térben is otthonosan mozogjak.

De vajon miért pont az egészségügyi marketing? Az egészségtudatos életmód igen nagy szerepet játszik a mindennapi életem során. Nagy figyelmet fordítok a minőségi élelmiszerek kiválasztására és a rendszeres mozgás is a szenvedélyemmé vált. Igyekszem a körülöttem élő embereket is arra buzdítani, hogy kövessék ezt a mentalitást. Számomra rendkívül inspiráló, hogy csapatunk munkája során az egészségügyi intézmények marketingkommunikációjának támogatása által minél több emberhez eljuttathatjuk az egészségmegőrzés, a prevenció fontosságának üzenetét! Úgy vélem, hogy az Első Egészségügyi Marketing Kft. és az egészségügyi szakemberek töretlen együttműködése lehetőséget teremt arra, hogy segítsük a páciensek egészségtudatos fogyasztókká válását!

 



Vadaszán Aurélia

Marketing- és PR ügyintéző

2016 decemberében végeztem a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán, igazán azonban csak tanulmányaim utolsó éveiben járva fogalmazódott meg bennem, mi is az ami igazán érdekel: szeretem az olyan feladatokat, amelyek kreativitást, ötletelést igényelnek és olyan eredményeket generálnak, melyekkel hatni lehet másokra. Szakdolgozatomat is hasonló témában írtam, kíváncsi voltam, hogy a legnagyobb márkák hogyan és milyen eszközökkel képesek hatással lenni óriási tömegekre.

2017 februárjában frissen végzett közgazdászként kerültem a csapatba, ahol azonnal komoly feladatokat kaptam: nagy, hazai és nemzetközi magánegészségügyi szolgáltatók marketingtevékenységeinek hatékony megvalósításában veszek részt.

Napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap az online marketing, a verseny folyamatosan fokozódik, mivel egyre többen realizálják, hogy a közölni kívánt információ leghatékonyabban online módon jut el a fogyasztóhoz. Frissen diplomás közgazdászként – a bennem rejlő kreativitást kihasználva - remélem mind emberileg, mind szakmailag hozzá tudok járulni az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. ügyfeleinek sikereihez és bízom benne, egy közvetetten kicsit én is segíthetem pácienseik felépülését.

Kreativitásomat mi sem mutatja jobban, hogy meg sem tudom számolni mennyi féle gondolat fordult meg a fejemben arról, mi is szeretnék lenni: szerettem volna fodrász lenni, szívesen lettem volna légiutas kísérő, barista, aki gyönyörű és finom kávékat szolgál fel, vagy jelenlegi szenvedélyemnek, a süteménysütésnek élni és szebbnél szebb finomságokat alkotni, különösen, ha azok még egészségesek is. A süteménysütés megmaradt hobbinak, de a bennem rejlő alkotási vágy a mai napig él.



Alapi Csaba

Alapi Csaba

Ingatlanszakértő

Sosem lakást veszünk, hanem egy teret. Megvesszük az utcát, amin majd sétálunk hazafelé, tavasszal, ősszel és nyáron. Megvesszük a lépcsőket, amivel kéz a kézben, vagy csak csörgő kulccsal esetleg cekkerrel sétálunk felfelé. Megvesszük a hangokat. Legyen az autó, madár, szomszéd ajtó, vagy csak lent a kint bármilyen hangjait. Megvesszük azt az árnyékot, ami pont úgy esik be, mondjuk délután, vagy pont úgy ugrik az ágyra reggel. Megvesszük a színeket, amik körbefestik az indulást vagy az érkezést. Megvesszük az illatokat. Szórja azt fa, fű, utca vagy tér. Először megvesszük mindezt, ha tetszik... Tovább



Mándoki Tamás

Mándoki Tamás

Marketing- és PR projektmenedzser, közösségi média menedzser

2010-ben kommunikátorként végeztem a Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció- és Médiatudomány alapszakának Public Relations szakirányán. 2012-ben megszereztem a mesterdiplomát is, végzettségem szerint okleveles kommunikáció és médiaszakértő vagyok. A marketing és a public relations mellett hobbim az írás is. Tovább

 

 


 

Kucsora-Kasza Éva

Marketing- és PR ügyintéző

2011-ben végeztem Közgazdász Kereskedelem és marketing alapszakon, majd 2013-ban szereztem Marketing mester diplomát a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. Tanulmányaim során számos szakmai megmérettetésen vettem részt, mert úgy gondoltam, hogy így hasznos tapasztalatokra tehetek szert, amit a későbbiekben is kamatoztathatok. Legkiemelkedőbb szakmai eredményem, hogy 2013-ban a XXXI. Országos Tudományos Diákköri Konferencián I. helyezést értem el a Product Placement – a magyar reklám új korszaka c. pályamunkámmal, ami később több helyen is publikálva lett.

Leginkább a reklám világa és a marketing kreatív oldala motivál. Imádok kommunikálni az emberekkel, ezért szeretem a szervezést, a kapcsolattartást, a kiállításokon és kitelepüléseken való részvételt. Munkám során igyekszem mindig a legtöbbet kihozni magamból és nagyon szeretek csapatban dolgozni egyenrangú félként.

Korábban számos ágazatban kipróbáltam már magam marketingesként: oktatás, munkaerőkölcsönzés, kereskedelem, így az egészségügy először számomra teljesen új terület volt. Az egészséges életmóddal azonban könnyen tudtam azonosulni, hiszen már több mint 10 éve minden nap kerékpárral közlekedek és már 5 éve hobbim a kerékpáros póló is, ami meglehetősen átmozgatja minden porcikámat.

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. ügyfeleinek marketing tevékenységének koordinálásán keresztül, részese lehetek számos szakmai folyamatnak, amelyekből nagyon sokat tanulhatok, s emellett a páciensek egészségtudatosságát is formálhatom.

 

 

 


 

Csapatunk lelkes fiatalokból áll, szabadidőnkben sportolunk, odafigyelünk az egészséges életmódra, ezzel egymást is erősítjük, valamint a partnerek előtt is hitelesen képviseljük a céget. Feladataink sokrétűek, minden munkatársunknak más a szakterülete: nemzetközi projektek menedzselése, rendelők bérbeadása, web oldalak tervezése, közösségi média felületek működtetése, szövegírás, kreatív tervezés, PR tevékenység, állategészségügyi marketing és így tovább.

És hogy a lendületes, kreatív közösség mellett,  még miért szeretünk itt dolgozni:

„Büszke vagyok arra, hogy világszerte ismert és elismert orvosok kommunikációs projektjeit menedzselhetem.”

„Változatos feladatok, izgalmas kihívások, nemzetközi környezet – mindez garantálja a folyamatos fejlődést.”

„Kreatív a munkaköröm, inspiráló a közeg, megvalósíthatom az ötleteimet.”

„Képességeimnek megfelelő munkát végezhetek, mely során értékes tapasztalatokkal gazdagodhatok.”

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. szolgáltatásai kifejezetten az egészségügy területére irányulnak. Az évek során komoly szakmai tapasztalatot szereztünk, és ma már ország minden területéről keresik irodánkat, sőt egy vezető nemzetközi cégcsoport is az ügyfeleink közé tartozik.  Magánklinikák, fogászati rendelők, diagnosztikai központok, egészség- és gyógycentrumok teljes körű marketingkommunikációját tervezzük és koordináljuk a tervek  megvalósítását. Segítséget nyújtunk, magánrendelések elindításában, illetve már működő praxisok menedzselésében. Partnereink igényeihez alkalmazkodva dolgozzuk ki a konkrét tevékenységhez illeszkedő marketingstratégiát, kéréstől függően a páciensforgalom növelésére, azonnali vásárlásösztönzésre vagy tudatos márkaépítésre koncentrálva, mérhető eredménnyel szervezünk online és offline kampányokat.

Meggyőződésünk, hogy marketingtudás nélkül ma már nem lehet igazán eredményesen működtetni az egészségügyi magánvállalkozásokat sem. Aki vállalkozásában, munkájában nem alkalmazza a marketingeszközöket lemarad a piaci versenyben. Ám az sem mindegy, hogyan teszi mindezt! A cél érdekében érdemes szakemberekre bízni ezt a feladatot, hiszen ahogy szlogenünkben is szerepel, „a praxis üzlet”. Az orvosok a napi gyógyító munkájuk mellett nehezen tudnak korszerű marketing ismeretekre szert tenni, illetve nem feltétlen tudják azokat hatékonyan alkalmazni, ezért bízzák meg az Első Egészségügyi Marketing Irodát ezzel a feladattal.

 


 


Vissza a nyitóoldalra

Legfrissebb hírek

Egyedülálló műtéteket végez egy magyar orvos

0922
Sokan azt gondolják, a visszeres láb csupán esztétikai kérdés, pedig idővel a kidudorodó erek vénás elégtelenséget, sőt,...tovább

Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat

0810
Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Teszteld magad, hogy hordozod-e a...

0628
Napsütés, bulik, dögös pasik – de nem árt akkor is óvatosnak lenned, amikor önfeledten beleveted magad a nyári kalandokba....tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Új módszer a HPV-vírus...

0628
Bár a közvélemény a méhnyakrák kialakulásával kapcsolatban hallott eddig a HPV-vírusról, valójában számos daganatos...tovább

KONFERENCIA AJÁNLÓ

0422
III. Egészséggazdaság Konferenciatovább

ÁTADTÁK A VETSCAN KISÁLLAT DIAGNOSZTIKA KÖZPONTOT

1210
Nagy térerejű, kifejezetten a kisállatok vizsgálatára koncentráló MR-berendezést adtak át a VetScan Kisállat Diagnosztika...tovább

KKV Marketing Gyémánt díjasok lettünk!

1126
A Magyar Marketing Szövetség által kiírt 2015. évi Országos KKV Marketing Díj pályázatára benyújtott VP-Med...tovább

„Tízezer lépés” – sikert szült az összefogás a Csongrád megyei...

1120
Zárórendezvényéhez érkezett az „Egy lépés az egészségünkért – Csongrád megye komplex egészségfejlesztési programja” című,...tovább

A Vezér Állatorvosi Központ a Kamarai Állatorvos című szakmai...

1008
A Kamarai Állatorvos című szakmai folyóirat partnerünket, a Vezér Állatorvosi Központot mutatja be aktuális számában....tovább

Egy lépés az egészségünkért 4. – Bosnyákovits Tünde: Járási szintű fejlesztés...

0903
A megyei tiszti főorvos szerint különös figyelmet kell fordítani a hátrányos helyzetű kisebb településekre, hiszen az...tovább
További híreink
Ugrás a lap tetejére