Introduction

Vélemények

Dr.Kovács Béla

Először is szívből gratulálok honlapjához és az ott található igen értékes információkhoz, melyeket ma már minden...
tovább

Dr. B.Á.

Köszönjük a szombati szemináriumot, nagyon hasznos volt! Bevallom, félve mentem el, pláne hogy Norbinak nem sok...
tovább

Dr. Kollár László

Szerintem nagyon hasznos volt, és nagyon jó a stílusod. Tetszett az hogy ilyen sok különböző ember jött össze....A...
tovább

Bódiné Angéla

Nagyon tetszett az egész napos program, nem nevezném előadásnak, mert annál sokkal több volt azzal, ahogy együtt...
tovább

Dr. Saáry Kornélia

Úgy érzem, a nap folyamán fokozatosan összeállt, hogy mit kell tegyek ahhoz, hogy az eddigi döcögősen menő...
tovább

Iszak Adrienn

Köszönöm a hatékony napot, a segítséged, a szakmai tapasztalataidat, amit az egészségügyimarketing szemináriumon...
tovább

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra...
tovább

Bótáné Kádas Ella

kineziológus, pedagógus Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább

dr.Schwartz Edit:

Kedves Kriszta! Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam.Jól...
tovább

Pető Ágnes

Kedves Krisztina! Amióta az Oktató és Egészségfejlesztő Kft-t megalapítottuk, még nem volt alkalmam olyan marketing...
tovább

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük a lehetőséget, hogy résztvehettünk az előadásodon. Mindenképpen hasznos volt és megerősített abban,...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább
További vélemények
1003

Életet menthet a lakossághoz közelebb vitt egészségügyi szolgáltatás

Magyarországon még szokatlannak számít, ha egy egészségügyi szolgáltatásokat nyújtó diagnosztikai központ kórházon vagy rendelőintézeten kívül például bevásárlóközpontban működik.

NYUGAT-EURÓPÁBAN, AHOL A LAKOSSÁG TÖBB FIGYELMET FORDÍT A MEGELŐZÉSRE, NEM RITKA, HOGY HASONLÓ RENDELŐK FORGALMAS HELYEKEN, PÉLDÁUL BEVÁSÁRLÓKÖZPONTOKBAN VAGY IRODAHÁZAKBAN FOGADJÁK A BETEGEKET.

NŐ A LAKOSSÁGI IGÉNY A MAGAS MINŐSÉGŰ EGÉSZSÉGÜGYI SZOLGÁLTATÁSOKRA.

Egy, a közelmúltban készült, a lakosság térítéses egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos attitűdjét vizsgáló kutatás* rávilágított arra, hogy a fiatal, magasabb jövedelmű, felsőfokú végzettségggel rendelkező emberek kiemelkedő arányban áldoznának egészségügyi szolgáltatásokra, ha ezzel a várakozási idő csökkenthető. A felmérésből az is kiderült, hogy a lakosság igényli a tájékoztatást a magas minőségű magánfinanszírozású egészségügyi szolgáltatásokról, szeretné, ha az információ birtokában maga dönthetne arról, hogy az adott szolgáltatást milyen formában szeretné igénybe venni.

Ezekre a meglévő igényekre alapozva egyre több magánegészségügyi intézmény nyitja meg kapuit. Ma már Budapesten is több helyen találhatóak orvosi praxisok irodaházban vagy bevásárlóközpontban és vidéken is van rá példa, hogy a betegek egészségügyi centrumot „civil helyszínen”, belvárosban kereshetnek fel. Különleges a sorban a legutóbb Budapesten, a Mammut II. Bevásárlóközpontban nyílt képalkotó diagnosztikai központ. Itt egyelőre térítés ellenében vehetők igénybe a röntgen vagy ultrahang-vizsgálat mellett olyan szolgáltatások is, amik eddig főként kórházakban voltak elérhetőek, mint például a CT-vizsgálat, mammográfia vagy csontsűrűség-mérés.

A SZŰRŐVIZSGÁLATOKAT KÖZELEBB KELL VINNI A LAKOSSÁGHOZ

Térítéses ellátás keretében a képalkotó diagnosztikai szolgáltatásokat nyújtó központ a prevencióra, a megelőzésre, ezzel kapcsolatban a képalkotó diagnosztikai szűrővizsgálatokra helyezi a hangsúlyt. Egy időben diagnosztizált betegségnél sokkal jobbak a gyógyulási esélyek. Az egészségmegőrzés érdekében fontos a megelőzés és a rendszeres szűrővizsgálatokon való részvétel. A Mammut Bevásárlóközpontban megnyílt központ célja, hogy azzal is felhívja a prevenció fontosságára a figyelmet, hogy egy mindenki által könnyen elérhető helyen nyitotta megrendelőjét. A bevásárlóközpont fiatalok által kedvelt közege és az általa biztosított szolgáltatások: könnyű elérhetőség, jó parkolási lehetőségek, szeretnék közelebb vinni a szűrővizsgálatokat az emberekhez.

JAKUPCSEK GABRIELLA A MEGELŐZÉSÉRT

A Mammut II. Bevásárlóközpontban található Euromedic Diagnosztika egyik fontos célkitűzése, hogy tájékoztassa az embereket azokról a modern képalkotó diagnosztikai eljárásokról, amelyek segítségével sok, súlyos kimenetelű betegség már a nagyon korai stádiumban felismerhető. A közös értékek mentén talált egymásra a Euromedic Diagnosztika és Jakupcsek Gabriella, aki a Euromedic Diagnosztika egészségügyi kampánynagyköveteként aktívan tesz azért, hogy felhívja a figyelmet az egészségmegőrzés és a szűrővizsgálatok fontosságára.

*A kutatást az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. megbízásából a Szinapszis Piackutató végezte.

A kampányról többet megtudhat:


Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.
Mobil: 30/89 42-663

Legfrissebb hírek

Egyedülálló műtéteket végez egy magyar orvos

0922
Sokan azt gondolják, a visszeres láb csupán esztétikai kérdés, pedig idővel a kidudorodó erek vénás elégtelenséget, sőt,...tovább

Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat

0810
Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Teszteld magad, hogy hordozod-e a...

0628
Napsütés, bulik, dögös pasik – de nem árt akkor is óvatosnak lenned, amikor önfeledten beleveted magad a nyári kalandokba....tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Új módszer a HPV-vírus...

0628
Bár a közvélemény a méhnyakrák kialakulásával kapcsolatban hallott eddig a HPV-vírusról, valójában számos daganatos...tovább

KONFERENCIA AJÁNLÓ

0422
III. Egészséggazdaság Konferenciatovább

ÁTADTÁK A VETSCAN KISÁLLAT DIAGNOSZTIKA KÖZPONTOT

1210
Nagy térerejű, kifejezetten a kisállatok vizsgálatára koncentráló MR-berendezést adtak át a VetScan Kisállat Diagnosztika...tovább

KKV Marketing Gyémánt díjasok lettünk!

1126
A Magyar Marketing Szövetség által kiírt 2015. évi Országos KKV Marketing Díj pályázatára benyújtott VP-Med...tovább

„Tízezer lépés” – sikert szült az összefogás a Csongrád megyei...

1120
Zárórendezvényéhez érkezett az „Egy lépés az egészségünkért – Csongrád megye komplex egészségfejlesztési programja” című,...tovább

A Vezér Állatorvosi Központ a Kamarai Állatorvos című szakmai...

1008
A Kamarai Állatorvos című szakmai folyóirat partnerünket, a Vezér Állatorvosi Központot mutatja be aktuális számában....tovább

Egy lépés az egészségünkért 4. – Bosnyákovits Tünde: Járási szintű fejlesztés...

0903
A megyei tiszti főorvos szerint különös figyelmet kell fordítani a hátrányos helyzetű kisebb településekre, hiszen az...tovább
További híreink
Ugrás a lap tetejére