Képzések

Szeretné tudni hogyan lehetne több páciense, több bevétele?

Már megnyitotta rendelőjét de nem elégedett a betegforgalmával?

Akkor feltétlenül részt kell vennie a 2017. január 20-án tartandó Haladó Egészségügyi Marketing Szemináriumon!

Hogy miért?

  • Megtudhatja mik a leggyakoribb hibák, amiket mindenképpen el kell kerülnie
  • Megismerheti a praxisépítés és menedzselés leghatékonyabb marketing eszközeit
  • Bemutatjuk a legjobb marketingstratégiákat a páciensforgalom növelésére
  • Megtudhatja mire kell odafigyelni egészségügyi weboldal esetén
  • Kiderül milyen előnyei és veszélyei vannak a közösségi média használatának az egészségügyben
  • Minden kérdésére választ kaphat!

1 nap alatt olyan tudást szerezhet melyet akár már másnap átültethet a gyakorlatba!

Tudta, hogy egyre több orvos, és egészségügyi szakember ismeri fel, hogy hatékony marketing nélkül nem lesz elegendő páciensforgalma, bevételei pedig jóval elmaradnak a várttól? Az egészségügy területén egyre élesedő versenyben ma már nélkülözhetetlen a hatékony marketing.

Hozza ki a maximumot praxisából és tartozzon Ön is a legjobbak közé!

Jelentkezem a képzésre!


Egyedülálló, Intenzív Haladó Egészségügyi Marketing Szeminárium

2017. január 20., péntek

Orvosoknak, fogorvosoknak, természetgyógyászoknak, kineziológusoknak, egészségügyi vállalkozásoknak és bárkinek aki érdeklődik akár magánszemélyként a téma iránt

  • Nincs elég páciensforgalma?

  • Bevételei visszaestek?

  • Pácienseket generáló online marketing megoldásokra vágyik?

  • Tanácstalan hogyan tovább?

  • Segítünk!


Képzés időpontja: 2017. január 20., péntek Budapest (10:00-16:00 óráig tart a képzés. Ezt követően 1 óra konzultációt tartunk.)
Tekintse ezt befektetésnek, ami akár 1 nap alatt megtérül!
Mivel a szeminárium létszáma korlátozott, ezért kérem jelentkezzen időben. A helyet jelentkezési sorrendben tudjuk biztosítani.

Jelentkezem a képzésre!

Előadónk: Horváth Krisztina egészségügyi marketing szakértő

Horváth Krisztina Első Egészségügyi Marketing 2.jpg

Az egészségügyi marketing szemináriumokat a hallgatók háttérképzettségéhez alkalmazkodva, a csoport egyéni céljának megfelelően, naprakész információkkal kiegészítve állítom össze. Az előzetes igényfelmérés alapján lehet elméleti szakmai előadás, gyakorlatorientált képzés, vagy a kettő ötvözete. A hallgatók mindegyike marketing tanácsokkal ellátva, az online marketing eszköztárát megismerve, a marketing tevezés lépéseit megtanulva a fejükben kész marketing stratégiával mehetnek haza. Mindennek persze az a lényege, hogy a magánrendelőjük betegszámát, páciens forgalámát növelni tudják.

Röviden a marketing szemináriumról: Az egészségügyi marketing szeminárium célja, hogy az egészségügyben dolgozók a tanfolyam elvégzésével olyan marketingszemléletet kapjanak, hogy utána magabiztosan merjenek belevágni saját vállalkozásukba, tudatosan tudják felépíteni saját praxisukat. A nap végére interaktív módon, közösen felépítünk egy virtuális rendelőt. A képzés után azonnal alkalmazható, komplex, kis cégek számára is elérhető és megfizethető marketing-megoldásokat kapnak, melyet saját maguk is képesek megvalósítani. A képzés árát befektetésnek kell tekinteni, ami rövidtávon megtérül a tanultak alkalmazásával.

Ajánljuk azoknak az egészségügyben dolgozó szakembereknek

  • akik erősíteni szeretnék üzleti stratégiájukat, túl vannak praxisuk bevezető időszakán és már felismerték a digitális marketingben rejlő lehetőségeket a páciensszerzés terén.
  • akiket napi szinten foglalkoztat a kérdés, hogyan növelhetnék betegforgalmukat, maximalizálhatnák bevételeiket.
  • akik minden ismert marketing eszközt bevetetettek, mégsem növekszik páciensforgalmuk.

Amennyiben magára ismer a fentiek valamelyike alapján, szeretné hatékonyabban menedzselni praxisát,

Önnek is ott a helye
soron következő
Haladó Egészségügyi Marketing Szemináriumunkon
január 20-án, Budapesten!

Az egészségügyi marketing szeminárium tematikája:

  1. Marketingstratégiák a betegforgalom növelésére
  2. Jogi szempontok az orvosi marketingben és a kezelés menetében
  3. A pacientúra kiépítésének és megtartásának technikái
  4. Adatkezelés az orvosi praxisban: páciensek adatai, honlappal kapcsolatos adatkezelési előírások
  5. A marketingkommunikáción belül az Online kommunikáció jelentősége az orvoslásban:
    • Eredményes és profi weblap kritériumai
    • Adatbázis építés szabályai és eszközei
    • Közösségi média szerepe a gyógyításban
    • Közösségi média használatának előnyei és veszély forrásai a web 2.0 eszközök orvosi alkalmazásában
    • A blog szerepe a közösségépítésben
    • Látogatottság növelésének eszközei
    • Keresőoptimalizálás szerepe és az Adwords kampány jelentősége
    • E-mail hírlevél alkalmazása
    • Sms kampányok hatékony kivitelezése
  6. Ellenőrzés, monitoring, értékelés technikái
  7. Mire jó a rendelői jogi audit? (okiratok-, adatkezelés áttekintése, megelőzés jelentősége)

Erősségünk: Komoly tapasztalattal rendelkezünk magánklinikák, egészség- és gyógycentrumok, fogászati rendelők és diagnosztikai központok teljes körű marketingkommunikációjában. Segítséget nyújtunk magánrendelések beindításához, illetve már működő praxisok menedzseléséhez. Legyen a cél az azonnali vásárlásösztönzés, páciensforgalom növelés, vagy épp a megfontolt márkaépítés, vállaljuk marketingstratégiák kialakítását, megvalósítását, mérhető eredménnyel online és offline kampányok lebonyolítását.

Mivel a szemináriumok kis csoportos képzésben történnek, ezért a jelentkezés és fizetés sorrendjében tudom fogadni a jelentkezőket. 1em_letölthető prosi.pdf

Ez alkalommal nem az alapokról lesz szó, hanem gyakorlatban is alkalmazhatóegészségügyre specializált marketing módszereket sajátíthat el mindössze 1 nap leforgása alatt!

 

5 téma, melyben nélkülözhetetlen tudással gazdagodhat képzésünkön:

  • A piackutatás fontossága az egészségügyi marketingben (Milyen költséghatékony piackutatási módszereket alkalmazhatunk?)
  • Egészségügyi weboldalak elemzése, webanalitika, látogatottsági adatok (pl. Honnan érkeznek a látogatók? Melyek a honlapunk legnézettebb oldalai?) és a levonható következtetések
  • Közösségi média: Hogyan menedzseljünk üzleti Facebook oldalt? Hogyan indítsunk fizetett Facebook kampányt?
  • Visszamérés lehetőségei – honnan tudjuk, mire éri meg költeni és mire nem?
  • Hatékony marketing megoldások, profitmaximalizálás
  • Tippek, ötletek, valós esettanulmányok

Jelentkezem a képzésre!

Jöjjön el a 2017. január 20-án tartandó Egészségügyi Marketing Szemináriumra, ahol megtanítjuk Önnek, hogyan lendítheti fel praxisát egészségügyi marketing eszközökkel! Segítünk beindítani új praxisát, vagy a már meglévőt fellendítjük! Érdemes részt vennie a képzésen, hiszen az alapoktól kezdve bemutatjuk, hogyan lehet felépíteni egy sikeres praxist! Amennyiben Önnek már van praxisa, akkor is érdemes eljönnie, hiszen olyan tudást sajátíthat el, mellyel hosszútávon is eredményes és sikeres maradhat.


  • A szeminárium időpontja: 2017. január 20., péntek, Budapest
  • Részvételi Díj: bruttó 38 000 Ft / fő / nap
  • A képzés 10:00-16:00 óráig tart.

Helyszín: Hinora Marketing Group, előadóterme, 1142 Budapest, Kassai utca 71. Parkolási lehetőség: a környező utcákban is ingyenes.

 

Hinora bejárat (1).JPG Hinora belső (1).JPG

Még egy érv a jelentkezés mellett:

 

A résztvevőket részletes weboldal és Facebook céges oldal elemzéssel ajándékozzuk meg, így támpontokat kaphatnak arra vonatkozóan, hogyan optimalizálják betegforgalmat generáló marketing eszközeiket.

Jelentkezem a képzésre!

Vélemények a korábbi szemináriumomról:

 


 

Dr. Oroszlán Zsolt sebész, érsebész főorvos:
Kitűnően éreztem magam a pénteki konzultáción, sok mindenre sikerült felhívnod a figyelmemet! ​Sok kérdésem van, át kell néznem a jegyzeteimet és az általad küldött anyagot, azután jelentkezem.

 


Dr. Márta Katalin:
Kedves Kriszta!
Nagyon nagy élmény volt számomra a pénteki szeminárium, számos kérdésemre választ kaptam.
köszönettel: dr. Márta Katalin Koroknai Medical Kft.

 


U.Orsolya fogászat:

Nagyon jól éreztem magam képzésen és rendkívül hasznosnak találtam. Jó néhány ötletet megvalósítottunk már az általad felvázoltak közül. Gyakran eszembe jutnak az elhangzottak és próbálom a rendelőnkre szabva átültetni a tőled hallottakat.

Igazán motiváló volt látni a lelkesedésed és elhivatottságod. Illetve  jó tudni, hogy ha a későbbiek folyamán elakadnánk valamiben, tudom, hogy van egy olyan szakember az egészségügyi marketing területén, akihez bizalommal fordulhatunk. A helyszín nagyon kellemes volt, egyetlen hátránya,hogy meglehetősen „kint” van, de legalább lehet ingyenesen parkolni:-)

 


 

Dr. Saáry Kornélia:

Úgy érzem, a nap folyamán fokozatosan összeállt, hogy mit kell tegyek ahhoz, hogy az eddigi döcögősen menő területek is beinduljanak. Sokat segített a saját lap kérdéseinek kitöltése, és annak hangsúlyozása, hogy a másik fejével gondolkozzak. Persze, itthon tovább viszem az ötletsort. Összeáll egy weboldal is ez alapján. Szóval most pontosan tudom, mit tegyek.

Rendelő: Budapest XIII. ker, Radnóti u. 21/b


Dr. Vecsey Annamária:

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Tőlem elég távol áll mindenféle piaci, pénzügyi stb. tervezés-szervezés, de képzeld, szombat este a szeminárium után - pedig zsongott a fejem, még egyszer átfutottam az előadásod anyagát, amit adtál és minden gondolatomat felírtam. Ilyet én még soha nem csináltam eddig! A vasárnap már konkrét szövegek megfogalmazásával, szerkesztésével, a teendőim csoportosításával telt, egy-két telefont elintéztem, nyomdai teendőkkel kapcsolatban találkozót beszéltem meg hétfőre… a weblap szerkesztő keresése is folyamatban van! Szóval mindent összevetve, nagyon nagy élmény volt számomra, nagyot „lökött rajtam” a találkozásunk. Köszönöm Neked!

Dr. Vecsey Annamária

+ 36 20 938 3758

www.akupunkturahko.hupont.hu

Rendelő: Budapest, XI. ker., Karinthy F. utca 24. fél emelet


Dr. Sebestyén Andrea:

Kedves Kriszta!
Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető nyelven. Érdemes volt meghallgatni.

Dr. Sebestyén Andrea:

háziorvos, akupunktőr, természetgyógyász

Swiss Clinic, Budapest

+36/30/636-0783

dr.sebestyen.andrea@gmail.com


dr.Schwartz Edit:

Kedves Kriszta! Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam.Jól felépített és megszerkesztett, laikusok számára is könnyen emészthető előadást állítottál össze számunkra az egészségügyi markatingről. Nemcsak szárazon leadtad, hanem látványban is segítetted a megértést,ill. minket is gondolkodásra késztettél. Útmutatásaid alapján már megtettem az előkészületeket egy "profi" weblap elkészítéséhez. Ez a hétvége egy jó befektetés volt. További sok sikert Neked!!!

dr.Schwartz Edit

mozgásszervi rehabilitációs szakorvos, akupunktőr

Miskolc, +36/20 / 349-8586

 

EGÉSZSÉGÜGYI MARKETING SZEMINÁRIUM

JELENTKEZÉSI ŰRLAP


******
Facebook
Oftex portálról
Orvosi Hetilap hírlevél
Hírlevél
Online/Adwords hirdetés
Ismerős/ajánlás
Szórólap
Rátaláltam az interneten keresgélés közben

Jelentkezem az 1 napos Egészségügyi Marketing Szemináriumra.
A jelentkezés megrendelésnek minősül.
A képzés ára bruttó 38.000 Ft / fő / nap.

Kérem válaszolja meg a következő ellenőrző kérdést: Mennyi öt meg hét?

Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 1999. (II.5.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik.

Ugrás a lap tetejére