Introduction

Vélemények

Dr.Kovács Béla

Először is szívből gratulálok honlapjához és az ott található igen értékes információkhoz, melyeket ma már minden...
tovább

Dr. B.Á.

Köszönjük a szombati szemináriumot, nagyon hasznos volt! Bevallom, félve mentem el, pláne hogy Norbinak nem sok...
tovább

Dr. Kollár László

Szerintem nagyon hasznos volt, és nagyon jó a stílusod. Tetszett az hogy ilyen sok különböző ember jött össze....A...
tovább

Bódiné Angéla

Nagyon tetszett az egész napos program, nem nevezném előadásnak, mert annál sokkal több volt azzal, ahogy együtt...
tovább

Dr. Saáry Kornélia

Úgy érzem, a nap folyamán fokozatosan összeállt, hogy mit kell tegyek ahhoz, hogy az eddigi döcögősen menő...
tovább

Iszak Adrienn

Köszönöm a hatékony napot, a segítséged, a szakmai tapasztalataidat, amit az egészségügyimarketing szemináriumon...
tovább

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra...
tovább

Bótáné Kádas Ella

kineziológus, pedagógus Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább

dr.Schwartz Edit:

Kedves Kriszta! Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam.Jól...
tovább

Pető Ágnes

Kedves Krisztina! Amióta az Oktató és Egészségfejlesztő Kft-t megalapítottuk, még nem volt alkalmam olyan marketing...
tovább

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük a lehetőséget, hogy résztvehettünk az előadásodon. Mindenképpen hasznos volt és megerősített abban,...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább
További vélemények

Landing page

Forrás: http://blog.fps.hu/post/56954940985/landing-page-tippek-konverzio

Átvettem egy landing page-es anyagot mert nagyon jónak tartom.

Belefutottunk egy nagyszerű, jól összeszedett checklistbe, ami mindenkinek segítségére lehet, mikor a landing page-ét (landoló oldalát) tervezi, vagy már elkészült vele. Lehet azt hiszed, hogy az oldalad nagyon jól konvertál, de ha végigmész ezen a listán, akkor biztosan találsz olyan pontot, amin még lehet csiszolni.

 

A listát az unbounce-tól Oli Gardner állította össze, mi pedig lefordítottuk nektek, kicsit persze belenyúltunk itt-ott, hogy még jobb legyen. A poszt végén a listát nyomtatható PDF verzióban (3 oldal) letölthetővé tettük, hogy könnyebb legyen a listával végzett munka.


Landing page checklist

  • A landoló oldal főcíme egyezik a hirdetésed üzenetével?
  • A landoló oldalad egyetlen célra fókuszál?
  • Bárki megérti a mondanivalót 5-10 másodperc alatt? (teszteld le!)
  • Egyértelmű, hogy ki a céged és hogy mit csinál? (logó és szlogen)
  • Szerepel a főcím alatt olyan leírás, ami fokozza a főcím hatását?
  • Használsz pontokba szedett listát, mely bemutatja a terméked/szolgáltatásod előnyeit?
  • Használsz releváns, eredeti fő képet vagy videót, amely bemutatja a terméked használat közben, vagy olyan ember(eke)t, akik igénybe veszik a szolgáltatásod?
  • Az üzeneted eljut a célszemély(ek)hez 30mp alatt? (Olvasd fel valakinek és figyeld meg, hogy megérti-e?)
  • A főcímed választ ad a kérdésre: „Miről szól ez az oldal?“
  • Eltávolítottál minden az oldalról kifelé mutató linket (pl. navigáció)?
  • Megmutatja a landoló oldalad, hogy a terméked/szolgáltatásod mitől egyedi (USP)?
  • Ugye a szöveg elsősorban az előnyökre és nem a tulajdonságokra fókuszál?
  • Meg tudod állni, hogy szükségtelen információt kérj az űrlapon?
  • Közlöd a feliratkozóval, hogy mit kap, ha végigmegy a folyamaton? (kedvezmény, ajándék, stb.)
  • Megjelenítesz vásárlói referenciát és véleményeket, melyek a terméket/szolgáltatást dícsérik?
  • Több különböző kapcsolatba lépési lehetőséget kínálsz (telefon, email, élő chat)?
  • Világos, hogy mit kapnak a látogatók, ha klikkelnek a CTA (Call to action - cselekvésre buzdítás) gombodon?
  • Professzionális dizájnnal rendelkezik a landoló oldalad?
  • Megegyezik a landoló oldal grafikai stílusa a hirdetés stílusával?
  • Megegyezik a landoló oldal stílusa a web site-od, vagy a branded stílusával? (Akkor érdekes, ha a CTA után a látogató odakerül) Használsz layeres popup megoldást (pl. lightbox) az extra információk megmutatására az oldal elhagyása nélkül?
  • Szerepeltetsz adatvédelem és felhasználási feltételek linkeket?
  • Adsz bemutatót, mintát (pl. első fejezet, mint előnézet) az ajánlatodból, ha ez lehetséges?
  • Tettél ki tanúsítvány, garancia, biztonságtechnikai, partner logókat (pl. Verisign, bank, stb.)?
  • Kijelentéseid és állításaid ellenőrizhetők?
  • Megismétled az ajánlatod az űrlapon, hogy hangsúlyozd mi a célja az űrlap kitöltésének?
  • Használsz bármilyen vizuális trükköt, hogy felhívd a figyelmet a CTA gombodra? (pl. nyilak)
  • Elég nagy a CTA gombod, ahhoz hogy akár 2 méterről is látható legyen?
  • Használsz kontrasztot a CTA gombodnál, hogy elüssön az oldal többi elemétől?
  • Feltünő helyen van a CTA gombod, közel az oldal tetejéhez?
  • Tettél az adatvédelmi szabályzatodra mutató linket az űrlap email cím mezőjének közelébe?
  • Az űrlap email cím mezőjénél tudatod a látogatóval, hogy nem fog kapni reklámot, spamet és nem adod ki harmadik félnek a címét? (már ha tényleg nem)
  • Használsz megerősítő oldalt, amely a feliratkozót további instrukciókkal látja el? (oszd meg, kövess minket, töltsd le az ingyenes ekönyvet, regisztrálj a webinarra)
  • Ha az ajánlatod időben korlátozott, egyértelmű a látogató számára, hogy sietnie kell?
  • Ugye különálló landoló oldalakat hoztál létre az egyes forgalmi forrásokhoz (email, social, PPC) és figyeled, hogy melyik konvertál jobban?
  • Ha videót használsz, akkor ugye nem indítod el a lejátszást automatikusan?
  • A videód cselekvésre buzdítással (CTA) végződik?
  • A videód első 10-15 másodpercéből kiderül miről szól és felkelti a figyelmet, hogy végig is nézzék azt?
  • CTA gombból csak egyet használsz? (Ha hosszú az oldalad, akkor okés, ha ismétled)
  • Ha webinarra iratkoztatod fel az embereket, megmutatod, hányan regisztráltak már?
  • Ugye nem használsz bezáráskor megjelenő popup ablakot?
  • Végzel A/B tesztelést az oldalakon?
  • Gyűjtesz be visszajelzéseket az ügyfeleidtől, hogy felállíthasd a következő teszt esetet?
  • Ha több lépésből áll a folyamatod, egyértelműen kommunikálod azt a látogatók számára? (30 másodperc, 3 lépés, stb.)
  • Optimalizáltad a landoló oldalad, hogy a Quality Score-od (QS) 7 feletti legyen PPC kampányodhoz?
  • Külön landoló oldalt használsz minden promócióhoz, kampányhoz?
  • Tesztelted a rövid és hosszú verziókat, hogy megértsd mennyi információra van szüksége a látogatóidnak, hogy jól konvertáljanak?
  • A landoló oldalad követi az egységesség alapelvét, amikor az oldal minden eleme egy dolog bemutatására fókuszál?
  • Követted Steve Krug utasítását? Távolítsd el a szöveg 50%-át, majd töröld ki a maradék felét, hogy elérd a maximális egyszerűséget és tisztaságot.
  • Ugye a CTA gombod felirata nem „Kattints ide“ vagy „Elküld“?
  • Az űrlapod egy kiemelt (pl. színes hátterű) dobozban helyezkedik el, és ezáltal kiemelkedik az oldalból, mint a legfontosabb elem?

Letölthető, nyomtatható változat a szöveg alján:

http://blog.fps.hu/post/56954940985/landing-page-tippek-konverzio


Vissza a nyitóoldalra

Legfrissebb hírek

Egyedülálló műtéteket végez egy magyar orvos

0922
Sokan azt gondolják, a visszeres láb csupán esztétikai kérdés, pedig idővel a kidudorodó erek vénás elégtelenséget, sőt,...tovább

Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat

0810
Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Teszteld magad, hogy hordozod-e a...

0628
Napsütés, bulik, dögös pasik – de nem árt akkor is óvatosnak lenned, amikor önfeledten beleveted magad a nyári kalandokba....tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Új módszer a HPV-vírus...

0628
Bár a közvélemény a méhnyakrák kialakulásával kapcsolatban hallott eddig a HPV-vírusról, valójában számos daganatos...tovább

KONFERENCIA AJÁNLÓ

0422
III. Egészséggazdaság Konferenciatovább

ÁTADTÁK A VETSCAN KISÁLLAT DIAGNOSZTIKA KÖZPONTOT

1210
Nagy térerejű, kifejezetten a kisállatok vizsgálatára koncentráló MR-berendezést adtak át a VetScan Kisállat Diagnosztika...tovább

KKV Marketing Gyémánt díjasok lettünk!

1126
A Magyar Marketing Szövetség által kiírt 2015. évi Országos KKV Marketing Díj pályázatára benyújtott VP-Med...tovább

„Tízezer lépés” – sikert szült az összefogás a Csongrád megyei...

1120
Zárórendezvényéhez érkezett az „Egy lépés az egészségünkért – Csongrád megye komplex egészségfejlesztési programja” című,...tovább

A Vezér Állatorvosi Központ a Kamarai Állatorvos című szakmai...

1008
A Kamarai Állatorvos című szakmai folyóirat partnerünket, a Vezér Állatorvosi Központot mutatja be aktuális számában....tovább

Egy lépés az egészségünkért 4. – Bosnyákovits Tünde: Járási szintű fejlesztés...

0903
A megyei tiszti főorvos szerint különös figyelmet kell fordítani a hátrányos helyzetű kisebb településekre, hiszen az...tovább
További híreink
Ugrás a lap tetejére