Introduction

Vélemények

Dr.Kovács Béla

Először is szívből gratulálok honlapjához és az ott található igen értékes információkhoz, melyeket ma már minden...
tovább

Dr. B.Á.

Köszönjük a szombati szemináriumot, nagyon hasznos volt! Bevallom, félve mentem el, pláne hogy Norbinak nem sok...
tovább

Dr. Kollár László

Szerintem nagyon hasznos volt, és nagyon jó a stílusod. Tetszett az hogy ilyen sok különböző ember jött össze....A...
tovább

Bódiné Angéla

Nagyon tetszett az egész napos program, nem nevezném előadásnak, mert annál sokkal több volt azzal, ahogy együtt...
tovább

Dr. Saáry Kornélia

Úgy érzem, a nap folyamán fokozatosan összeállt, hogy mit kell tegyek ahhoz, hogy az eddigi döcögősen menő...
tovább

Iszak Adrienn

Köszönöm a hatékony napot, a segítséged, a szakmai tapasztalataidat, amit az egészségügyimarketing szemináriumon...
tovább

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra...
tovább

Bótáné Kádas Ella

kineziológus, pedagógus Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább

dr.Schwartz Edit:

Kedves Kriszta! Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam.Jól...
tovább

Pető Ágnes

Kedves Krisztina! Amióta az Oktató és Egészségfejlesztő Kft-t megalapítottuk, még nem volt alkalmam olyan marketing...
tovább

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük a lehetőséget, hogy résztvehettünk az előadásodon. Mindenképpen hasznos volt és megerősített abban,...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább
További vélemények

Papír alapú termékek, pl.:organiser használata

Kedves Partnerünk!

 

Bizonyára Önt is foglalkoztatja az iparág jövője.

 

. Mi várható idén és a következő években?

. Milyen termékeket vásárolnak az emberek?

. Hogyan alakulnak a fogyasztói szokások?

Ezen kérdések megválaszolásában próbálunk segíteni Önnek a következő oldalakon. Bár a felmérések az Egyesült Királyságban készültek, úgy véljük az adatok Magyarországon is hasonló tendenciát mutatnak.

 

Reméljük, hasznos információkhoz jut!

 

Megjegyzés: az “organiser” szó fordításával nem boldogultunk, így meghagytuk az eredeti változat szerint. Gyűrűs, szerkezetű, cserélhető betétlapos, időgazdálkodásra használt terméket jelöl.

 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Filofax márkanév bejegyzett kereskedelmi védjegy, így annak, valamint a magyarországi forgalmazója teljes felmérés anyagának illetéktelen felhasználása nem megengedett.

 

Mi várható a naptárak és papíralapú időtervezők piacán?

 

Pozitív híreink vannak:

 

Három felmérés szerint is, az emberek továbbra is erősen kötődnek a papírhoz és az íróeszközökhöz.

 

A felnőtt lakosság körében a mindennapi életük szervezéséhez szükséges eszközök között a papíralapú termékek népszerűbbek, mint az okostelefonok, mobiltelefonok vagy más elektronikai eszközök.

64 % használ naptárt vagy organisert

55 % használ okostelefont, mobiltelefont vagy más elektronikai eszközt

A nők szívesebben használnak papír alapú eszközöket, mint a férfiak -  75 % - 51 %

 

Miért használnak papíralapú termékeket?

 

A papíralapú termékek fő felhasználási területei a következők: időgazdálkodás (előjegyzések), telefonregiszter és naptárcélú bejegyzések rögzítése, tárolása.

 

A fiatalok szívesebben jegyzetelnek, vázlatokat készítenek és ötleteket írnak le, míg az idősebb korosztály az időgazdálkodás céljából használ papíralapú termékeket.

 

Milyen papíralapú termékeket használnak?

37 % használ naptárt

16 % használ organisert

59 % használ jegyzetfüzetet

 

 

Milyen termékeket használ a felnőtt lakosság előjegyzések rögzítésére?

35 % használ naptárt

16 % használ organisert

28 % használ okostelefont

Milyen termékeket használ a felnőtt lakosság a tennivalók rögzítésére?

25 % használ jegyzetfüzetet

10 % használ organisert

16 % használ okostelefont

 

Milyen termékeket használ a felnőtt lakosság kontaktok és telefonszámok rögzítésére?

29 % használ naptárt

20 % használ organisert

27 % használ jegyzetfüzetet

29 % használ okostelefont

 

Milyen termékeket használ a felnőtt lakosság jegyzetelésre?

59 % használ jegyzetfüzetet

18 % használ organisert

13 % használ okostelefont

 

Miért vásárol a felnőtt lakosság papíralapú termékeket?

60 % szívesen használ magas minőségű irodaszereket, pl. naptárt, jegyzetfüzetet

52 % csábítást érez, hogy jegyzet-, vagy vázlatfüzetet vásároljon és abba írjon

61 % élvezetet lel az írásban

43 % impulzusok alapján (minőség, kinézet) vásárolja a termékeket, még ha nincs is szüksége rá

 

A felnőtt lakosság 62 %-a kiváló ajándéknak tartja a filofax termékeket

 

LONDONI HELYZETKÉP

 

Egy londoni felmérés résztvevőinek 82 %-a használ papírt és tollat jegyzetelésre, szervezéshez és emlékeztetők írására

56 % használ papírt és technikai eszközöket

26 % használ kizárólag papírt

18 % használ kizárólag technikai eszközöket

 

A felmérés résztvevőinek 85 %-a használ papírt és tollat tervezéshez és emlékeztetők írására, az eddigiekhez hasonló, vagy nagyobb mértékben az elkövetkező két-három évben.

 

A fiatalok papíralapú termékhasználata különös mértékben nő.

 

A felmérés felnőtt résztvevői nagy arányban használnak jegyzetfüzetet

39 % használ jegyzetfüzetet a privát élet megszervezése céljából

45 % használ jegyzetfüzetet a munkájával kapcsolatos dolgok megszervezése céljából

56 % használ jegyzetfüzetet tanulással kapcsolatban

A felmérés felnőtt résztvevőinek 16 %-a használ organisert, 15 % férfi - 17 % nő

 

Kor-eloszlás

18-20 éves korosztály - 19 %

21-25 éves korosztály - 17 %

26-35 éves korosztály - 20 %

36-45 éves korosztály - 11 %

 

A felmérés felnőtt, organisert használó résztvevői közül

11 % használ organisert a privát élet megszervezése céljából

5 % férfi - 16 % nő

17 % használ organisert a tanulással kapcsolatban

12 % férfi - 20 % nő

7 % használ organisert a munkájával kapcsolatos dolgok megszervezése céljából

6 % férfi - 9 % nő

de a 18-20 éves korosztály 17 %-a használja az organisert e célból

 

Az organisert használók közül senki nem szándékozik felváltani az organisert más eszközzel, sőt 25% többet fogja használni.

Forrás: Global Office Solutions Kft.

Eredeti Filofax termékeket megvásárolhatja bemutató termünkben: Szegeden a Deák Ferenc utca 34/4 szám alatt.

Iroda 66.jpg


Vissza a nyitóoldalra

Legfrissebb hírek

Egyedülálló műtéteket végez egy magyar orvos

0922
Sokan azt gondolják, a visszeres láb csupán esztétikai kérdés, pedig idővel a kidudorodó erek vénás elégtelenséget, sőt,...tovább

Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat

0810
Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Teszteld magad, hogy hordozod-e a...

0628
Napsütés, bulik, dögös pasik – de nem árt akkor is óvatosnak lenned, amikor önfeledten beleveted magad a nyári kalandokba....tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Új módszer a HPV-vírus...

0628
Bár a közvélemény a méhnyakrák kialakulásával kapcsolatban hallott eddig a HPV-vírusról, valójában számos daganatos...tovább

KONFERENCIA AJÁNLÓ

0422
III. Egészséggazdaság Konferenciatovább

ÁTADTÁK A VETSCAN KISÁLLAT DIAGNOSZTIKA KÖZPONTOT

1210
Nagy térerejű, kifejezetten a kisállatok vizsgálatára koncentráló MR-berendezést adtak át a VetScan Kisállat Diagnosztika...tovább

KKV Marketing Gyémánt díjasok lettünk!

1126
A Magyar Marketing Szövetség által kiírt 2015. évi Országos KKV Marketing Díj pályázatára benyújtott VP-Med...tovább

„Tízezer lépés” – sikert szült az összefogás a Csongrád megyei...

1120
Zárórendezvényéhez érkezett az „Egy lépés az egészségünkért – Csongrád megye komplex egészségfejlesztési programja” című,...tovább

A Vezér Állatorvosi Központ a Kamarai Állatorvos című szakmai...

1008
A Kamarai Állatorvos című szakmai folyóirat partnerünket, a Vezér Állatorvosi Központot mutatja be aktuális számában....tovább

Egy lépés az egészségünkért 4. – Bosnyákovits Tünde: Járási szintű fejlesztés...

0903
A megyei tiszti főorvos szerint különös figyelmet kell fordítani a hátrányos helyzetű kisebb településekre, hiszen az...tovább
További híreink
Ugrás a lap tetejére