Introduction

Vélemények

Dr.Kovács Béla

Először is szívből gratulálok honlapjához és az ott található igen értékes információkhoz, melyeket ma már minden...
tovább

Dr. B.Á.

Köszönjük a szombati szemináriumot, nagyon hasznos volt! Bevallom, félve mentem el, pláne hogy Norbinak nem sok...
tovább

Dr. Kollár László

Szerintem nagyon hasznos volt, és nagyon jó a stílusod. Tetszett az hogy ilyen sok különböző ember jött össze....A...
tovább

Bódiné Angéla

Nagyon tetszett az egész napos program, nem nevezném előadásnak, mert annál sokkal több volt azzal, ahogy együtt...
tovább

Dr. Saáry Kornélia

Úgy érzem, a nap folyamán fokozatosan összeállt, hogy mit kell tegyek ahhoz, hogy az eddigi döcögősen menő...
tovább

Iszak Adrienn

Köszönöm a hatékony napot, a segítséged, a szakmai tapasztalataidat, amit az egészségügyimarketing szemináriumon...
tovább

Dr. Vecsey Annamária

Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra...
tovább

Bótáné Kádas Ella

kineziológus, pedagógus Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább

dr.Schwartz Edit:

Kedves Kriszta! Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam.Jól...
tovább

Pető Ágnes

Kedves Krisztina! Amióta az Oktató és Egészségfejlesztő Kft-t megalapítottuk, még nem volt alkalmam olyan marketing...
tovább

Domokiné Bordás Katalin

Nagyon köszönjük a lehetőséget, hogy résztvehettünk az előadásodon. Mindenképpen hasznos volt és megerősített abban,...
tovább

Dr. Sebestyén Andrea

Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető...
tovább
További vélemények

PR az egészségügyben, kommunikáció orvosoknak

Sajtókampány

Az egészségügyben a kommunikáció speciális odafigyelést igényel. Óvatosan kell bánni a már más szektorban jól bevált marketing kommunikációs  eszközökkel. Vállaljuk egészségügyi témában sajtókampányok teljes körű lebonyolítását. A sajtókampány célja hírgenerálás, a megbízóval kapcsolatos információk eljuttatása a célközönségnek sajtóhír formájában.

Mintegy 1 500 címzettből álló sajtó címlistával rendelkezünk, amely témák szerint csoportosított.

A sajtókampány az alábbiakat foglalja magában:

  • a megbízó által rendelkezésre bocsájtott információk alapján a sajtóanyag megírása a témától függően egy vagy több mutációban
  • sajtólista összeállítása célcsoportra szűrve
  • a sajtóanyag kiküldése elektronikus levél formájában a címlistára
  • sajtószemle készítése a megjelent információkról, a megjelenések értékelése
  • a megírt sajtóanyagot a megbízó saját kommunikációjában szabadon felhasználhatja (pl. saját weboldalon, nyomtatott anyagaiban)

A sajtóhír megjelenése nagyban függ a téma hírértékétől, ezért annak megjelenésére garanciát nem tudunk vállalni. Tapasztalataink szerint a szerkesztőségek számára érdekes, nagy hírértékű aktuális egészségügyi témákhoz, közvélemény-kutatásokból készített egészségüggyel kapcsolatos sajtóanyagok nagy eséllyel tudnak jó megjelenéseket generálni. A kampányt érdemes más értékesítést támogató és imázs kampányokkal összekapcsolni.

Referencia

Fizetős egészségügyi szűrővizsgálathoz készült kutatás kommunikációja

A Szinapszis Piackutató Kft. egészségügyi szűrővizsgálatokat végző megbízónk számára készített kutatást, amely arra irányult, hogy felmérje a témában megkérdezettek hajlandóságát a tekintetben, hogy igénybe vennének-e térítéses vizsgálatot, ha ezzel a várakozási idő lerövidülne. A téma köztudatba való eljuttatásával elértük, hogy a célközönség értesüljön a fizetős egészségügyi szolgáltatások lehetőségéről, ezzel támogatva megbízónk értékesítésre irányuló kommunikációs kampányát.

Ez az egészségügyben oly kínos téma a mi sajtóanyagunkkal 110 sajtóhírt generált, amelyben több magas presztizsű, nagy olvasottságú online és nyomtatott lap is szerepelt.

HVG.hu

MNO.hu

sokan fizetnének hvg.jpg

sokan fizetnének medical.jpg

sokan fizetnének mno.jpg

A következő pedig az alábbi bevásárlóközpontba megnyílt egészségügyi diagnosztikai szolgáltatást nyújtó cég történetére generálódott megjelenésekből ízelítő

Életet menthet a lakossághoz közelebb vitt egészségügyi szolgáltatás

Magyarországon még szokatlannak számít, ha egy egészségügyi szolgáltatásokat nyújtó diagnosztikai központ kórházon vagy rendelőintézeten kívül például bevásárlóközpontban működik. Nyugat-Európában, ahol a lakosság több figyelmet fordít a megelőzésre, nem ritka, hogy hasonló rendelők forgalmas helyeken, például bevásárlóközpontokban vagy irodaházakban fogadják a betegeket.

Nő a lakossági igény a magas minőségű egészségügyi szolgáltatásokra....

 

Névtelen.jpg

hvg.jpg

Mint a fenti egészsségügyi esettanulmányokból is jól látható a marketing kommunikációt szakemberekre érdemes bízni a kívánt hatékonyság elérése érdekében.

Jelentkezem a képzésre!


Vissza a nyitóoldalra

Legfrissebb hírek

Egyedülálló műtéteket végez egy magyar orvos

0922
Sokan azt gondolják, a visszeres láb csupán esztétikai kérdés, pedig idővel a kidudorodó erek vénás elégtelenséget, sőt,...tovább

Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat

0810
Fogászati szakasszisztenst keres a Fehér Dent Esztétikai Fogászat tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Teszteld magad, hogy hordozod-e a...

0628
Napsütés, bulik, dögös pasik – de nem árt akkor is óvatosnak lenned, amikor önfeledten beleveted magad a nyári kalandokba....tovább

A nők 80%-a legalább egyszer megfertőződik.Új módszer a HPV-vírus...

0628
Bár a közvélemény a méhnyakrák kialakulásával kapcsolatban hallott eddig a HPV-vírusról, valójában számos daganatos...tovább

KONFERENCIA AJÁNLÓ

0422
III. Egészséggazdaság Konferenciatovább

ÁTADTÁK A VETSCAN KISÁLLAT DIAGNOSZTIKA KÖZPONTOT

1210
Nagy térerejű, kifejezetten a kisállatok vizsgálatára koncentráló MR-berendezést adtak át a VetScan Kisállat Diagnosztika...tovább

KKV Marketing Gyémánt díjasok lettünk!

1126
A Magyar Marketing Szövetség által kiírt 2015. évi Országos KKV Marketing Díj pályázatára benyújtott VP-Med...tovább

„Tízezer lépés” – sikert szült az összefogás a Csongrád megyei...

1120
Zárórendezvényéhez érkezett az „Egy lépés az egészségünkért – Csongrád megye komplex egészségfejlesztési programja” című,...tovább

A Vezér Állatorvosi Központ a Kamarai Állatorvos című szakmai...

1008
A Kamarai Állatorvos című szakmai folyóirat partnerünket, a Vezér Állatorvosi Központot mutatja be aktuális számában....tovább

Egy lépés az egészségünkért 4. – Bosnyákovits Tünde: Járási szintű fejlesztés...

0903
A megyei tiszti főorvos szerint különös figyelmet kell fordítani a hátrányos helyzetű kisebb településekre, hiszen az...tovább
További híreink
Ugrás a lap tetejére